Marianne de Bruijn

PR adviseur

Marianne de Bruijn - wijzijndeboekmakers

 

Door PR in te zetten ten tijde van de lancering van jouw boek, kun je het de aandacht geven die het verdient na al het werk dat je verzet hebt om het boek te schrijven. Dit kun je bijvoorbeeld doen door een goed persbericht te schrijven voor de lancering van je boek, het houden van een perspresentatie over je boek of het benaderen van specifieke journalisten en media die schrijven over het onderwerp van het boek.

Bij een zakelijk boek, zijn vakmedia interessant om te benaderen of economie redacties van landelijke media. Is je boek sterk gericht op een bepaalde regio, dan kunnen lokale en regionale media interessant zijn om te benaderen. En is je boek juist gericht op consumenten, dan kan het slim zijn om influencers en lifestyle media te benaderen voor je boek via sampling of winacties.

Ik maak voor jouw het verschil omdat …

… ik je als PR-adviseur met jarenlange ervaring kan helpen om een persbericht met de grootste nieuwswaarde te schrijven, zodat het journalisten echt triggert om redactionele aandacht aan je boek te besteden of zodat ze jouw boek willen recenseren. De Bruijn PR heeft een groot media- en influencer netwerk, waarmee we exact de juiste media- en PR-aanpak kunnen verzorgen. We zijn sterk in het onder de aandacht brengen van boeken bij media en nemen dit graag voor je uit handen en denken mee over de manier waarop je het best zichtbaar wordt met jouw boek bij voor jou belangrijke doelgroepen.

We geloven sterk in de synergie tussen paid, earned, shared en owned media. We proberen bij de inzet van PR daarom altijd slimme combinaties te maken met de inzet van content (bijvoorbeeld blogs op je website) en social media. Zo versterken deze kanalen elkaar en bereiken we zo veel mogelijk zichtbaarheid bij relevante doelgroepen voor je boek.

Referentieprojecten

 

De Bruijn PR heeft veel ervaring met het inzetten van PR voor de promotie van boeken. Hieronder vind je een greep uit de boeken en auteurs
waarvoor wij zichtbaarheid hebben gecreëerd in de media. Als wij de promotie van jouw boek mogen verzorgen, maken we een op maat gemaakt PR- voorstel waarmee we zo veel mogelijk relevante publiciteit beogen voor jouw boek.

 

 

Onze droom is jouw droom